Wandeling WOII en natuur voor volwassenen 3 mei

Gepubliceerd op 14 februari 2024

NME Beverwijk & Heemskerk organiseert in samenwerking met Evert Jan Woudsma een  wandeling voor volwassenen. De wandeling is op vrijdag 3 mei van 19.00-20.00 uur.

Wist u dat er in ons duingebied allerlei elementen terug te vinden zijn van de bezetting door de Duitsers tijdens de Tweede Wereld Oorlog? Ook de natuur is veranderd door deze periode. Onze gids Evert Jan neemt u mee rondom de Kruisberg en zal u verbazen met zijn kennis en feiten over deze periode. Verbaas, beleef en verwonder u over de schoonheid en aanpassingen van de natuur.

Deze wandeling is specifiek voor volwassenen. Een duinkaart is verplicht en te verkrijgen bij diverse automaten in het duingebied. Er zijn 15 plaatsen beschikbaar.

Deelname aan deze wandeling is gratis maar vooraf aanmelden is noodzakelijk. Dit kan via deze link: www.nmebeverwijkheemskerk.nl/mei2024

De wandeling start om 19.00 uur vanaf het terras van Gasterij De Kruisberg, Kruisberg 4A te Heemskerk.