over ons

Over ons

NME Beverwijk en Heemskerk heeft als doel om kennis op het gebied van natuur, milieu en duurzaamheid over te dragen op de inwoners van deze gemeenten. Dit doen wij door middel van educatie waarbij de beleving centraal staat; beleven door te doen, door te ervaren, door te genieten. Op deze manier hopen wij natuur- en milieubewust gedrag te stimuleren en bij te dragen aan de leefbaarheid en duurzaamheid van de eigen omgeving.

Wij werken vanuit Omgevingsdienst IJmond in opdracht van de gemeenten Beverwijk en Heemskerk. Wij hopen u tijdens een van onze activiteiten te mogen begroeten!

Contact en reserveringen

NME Beverwijk en Heemskerk, p/a Omgevingsdienst IJmond, Postbus 325, 1940 AH Beverwijk.
Telefoonnummer 0251-263863.

Of neem direrct contact op met Pamela Hiemstra (0251 263896) of Jackelien Glorie (0251- 263837). Ook via e-mail bereikbaar via nme@odijmond.nl.

Het reserveren van lesprogramma’s of leskisten kan via www.nmewijzer.nl of u kunt uw aanvraag doorgeven via nme@odijmond.nl.

Vrijwilligers

NME Beverwijk en Heemskerk is regelmatig op zoek naar enthousiaste en gemotiveerde vrijwilligers. Lijkt het u leuk om vrijwilliger te worden en zo onze activiteiten te ondersteunen? Uw email met een korte motivatie kunt u versturen aan nme@odijmond.nl.

Jaarverslag en werkprogramma

Impressie

Even rondkijken voordat u een van onze activiteiten bezoekt? Of juist nagenieten na een excursie, evenement of activiteit? Bekijk hieronder ons fotoalbum en filmoverzicht!