Kerst op Kinderboerderij Dierendorp en Kinderboerderij De Baak

Gepubliceerd op 17 oktober 2023

Ook dit jaar kun jij weer een mooi natuurlijk kerststukje in elkaar zetten zodat jullie huiskamer er prachtig bij staat met de kerst. NME Beverwijk & Heemskerk organiseert hiervoor twee middagen, kom jij ook?

Heemskerk

Op 7 december staat kinderboerderij Dierendorp in het teken van kerst. Er zijn deze middag twee rondes met de starttijden 14:00 en 15:00 uur. Per ronde zijn er 15 plaatsen beschikbaar. Opgeven is noodzakelijke en kan via www.nmebeverwijkheemskerk.nl/kerst2022

Beverwijk

Op 14 december is het kerst op Kinderboerderij De Baak, ook hier zijn twee rondes met als starttijden 14:00 en 15:00 uur. Per ronde zijn 20 plaatsen beschikbaar. Opgeven is noodzakelijk en kan via www.nmebeverwijkheemskerk.nl/kerstbaak2022

Graag alleen kinderen opgeven voor de activiteiten. De activiteit is geschikt voor kinderen van 4-12 jaar, deelname is gratis en iedereen is welkom!

Kinderboerderij Dierendorp is gevestigd aan Vrijburglaan 1 te Heemskerk en Kinderboerderij de Baak is te vinden op Westerhoutweg 18 te Beverwijk.