Herfst Dierendorp

Gepubliceerd op 17 oktober 2023

Op woensdagmiddag 1 november 2023 organiseert NME Heemskerk een middag over dieren in de herfst. De middag is van 14.00-16.00 uur, kom jij ook?

Als het buiten koud en nat wordt trek jij andere kleren aan dan als de zon schijnt. Doet een dier dat ook? En wat eet een dier in de herfst? Of gaat hij naar de winkel? Kun je sporen ontdekken van het eten van dieren in de herfst? Ontdek dit allemaal in een speurtocht over het erf. Kun je alle vragen vinden? En wat zijn de antwoorden? Leuk als je langs komt!

Natuurlijk kan er ook weer geknutseld worden. Maak jij ook een mooie spin? Je mag hem daarna mee naar huis nemen.

Deze activiteit is geschikt voor kinderen van 4-12 jaar. Kinderboerderij Dierendorp is gevestigd aan Vrijburglaan 1 te Heemskerk.  Deelname is gratis en iedereen is welkom.