Alles over groente en fruit bij het Koetshuijs in Heemskerk

Gepubliceerd op 28 augustus 2023

Eet jij fluitend je fruit en ben je gek op groenten? Of juist niet? Wat weet je eigenlijk van groenten en fruit? Of wil je nog meer weten? Kom op woensdagmiddag 6 september tussen 14.00 en 16.00 uur naar het Koetshuijs. Je hoeft je hiervoor niet aan te melden.

Speurtocht

In de biodiversiteitstuin is een speurtocht met leuke weetjes en opdrachten over groente en fruit uitgezet. Weet jij de perenboom te vinden?

Knutselen en proeven

Natuurlijk kan je ook weer knutselen. En je mooie kunstwerk mag mee naar huis. Verder kun je ook fruit en groente proeven. Proef en raad! Als je niet wilt proeven dan hoeft dat natuurlijk niet.

NME Heemskerk

NME Heemskerk organiseert activiteiten op het gebied van natuur- en milieueducatie in Heemskerk en omgeving. Voor meer informatie over ons aanbod kijkt u op www.nmebeverwijkheemskerk.nl of neemt u contact op via nme@odijmond.nl. Volg ons ook op facebook ! Het Koetshuijs is vlak naast Slot Assumburg aan de Tolweg 9a in Heemskerk. Deze activiteit is voor kinderen.