Leer alles over metamorfose op Kinderboerderij Dierendorp

Gepubliceerd op 16 februari 2023

Op woensdag 1 maart organiseert NME Heemskerk een middag over metamorfose.. wat is dit nu precies? Dat kun jij te weten komen. De middag is van 14.00-16.00 uur, kom jij ook?

Metamorfose

Wat een ingewikkeld woord is dit! Het gaat eigenlijk over de verandering van babydier naar volwassen dier. Sommige dieren lijken helemaal niet meer op het babydier. Het zal je nog verbazen hoe sommige dieren veranderen.
Deze middag is er een zoekspel, een informatietafel, een werpspel en natuurlijk kun je ook komen knutselen. Ben jij al benieuwd?

Het belooft een gezellig leerzame middag te worden. Kom jij ook?

Deze middag is geschikt voor kinderen van 4-12 jaar.
Deelname is gratis. Kinderboerderij Dierendorp is gevestigd aan Vrijburglaan 1 te Heemskerk.

NME Heemskerk

NME Heemskerk organiseert activiteiten op het gebied van natuur- en milieueducatie in Heemskerk en omgeving. Voor meer informatie over ons aanbod kijkt u op www.nmebeverwijkheemskerk.nl of neemt u contact op via e-mail nme@odijmond.nl. Volg ons ook op facebook!

libelle op een tak