Schapen Scheren bij 't Koetshuijs

Gepubliceerd op 24 april 2019

De schapen die worden geschoren, de Welsh Hill Speckled Face schapen, zijn verantwoordelijk voor de begrazing van een aantal gebieden in Heemskerk en omgeving. Deze middag worden een aantal schapen van hun dikke vacht ontdaan. Ook kun je knutselen met wol. Kom je ook een kijkje nemen? Iedereen is woensdagmiddag 1 mei welkom van 14.00 - 16.00 uur en deelname is gratis! Bezoekerscentrum het Koetshuijs is gevestigd aan de Tolweg 9a in Heemskerk. De Tolweg is afgesloten maar het Koetshuijs is bereikbaar, volg hiervoor de omleidingsborden.

BELANGRIJK: Bezoekerscentrum het Koetshuijs is gevestigd aan de Tolweg 9a in Heemskerk. De Tolweg is afgesloten maar het Koetshuijs is bereikbaar, volg hiervoor de omleidingsborden.