Lezing over de Wolf voor volwassenen op 18 april in de Smaeckkamer

Gepubliceerd op 4 april 2023

NME Beverwijk & Heemskerk organiseert in samenwerking met ecoloog Erwin van Maanen een lezing over de wolf in de Smaeckkamer te Beverwijk. Een heel actueel onderwerp op dit moment. De lezing is van 20.00-21.00 uur.

Inhoud van de lezing

Erwin van Maanen is universitair opgeleid als ecoloog en natuurwetenschappelijk milieukundige. Sinds 1995 is hij praktijkgericht werkzaam als ecologisch onderzoeker en adviseur. Hij heeft diverse natuurbeschermingsprojecten uitgevoerd. Sinds 2016 doet hij onderzoek naar de wolf. Hierbij wordt volop gekeken naar de diverse aspecten van de terugkeer van de wolf in het landschap. De leefgewoonten, leefomgeving en de voors en tegens komen deze avond zeker aan bod.

Over Erwin van Maanen

Ecologisch adviesbureau EcoNatura is een eenmansbureau dat sinds 2008 is gestart door Erwin van Maanen. Erwin is een universitair opgeleid ecoloog en natuurwetenschappelijk milieukundige (Universiteit van Nijmegen). Erwin verzorgt deze lezing, die een uur zal duren. De lezing start om 20.00 uur. Locatie: De Smaeckkamer, Westerhoutplein 6, Beverwijk.

Aanmelden

Deze lezing is specifiek voor volwassenen. Er zijn 25 plaatsen beschikbaar en deelname is gratis. Aanmelden kan via www.nmebeverwijkheemskerk.nl/wolf2023

NME Beverwijk

NME Beverwijk organiseert activiteiten op het gebied van natuur- en milieueducatie in Beverwijk en Heemskerk. Voor meer informatie over ons aanbod kijkt u op www.nmebeverwijkheemskerk of kunt u contact opnemen via e-mail nme@odijmond.nl.

De wolf