NME ZOEKT VRIJWILLIGERS. Meld je aan!

Gepubliceerd op 17 januari 2020

Speuren in het bos, zaaien op de boerderij, waterdiertjes vissen in de beek. Zomaar een tal van activiteiten die wij kinderen aanbieden. Vind jij het leuk om dit te begeleiden? Wij zoeken iemand die spelenderwijs, leerzaam en creatief natuureducatie wil overbrengen aan kinderen.

twee speurende meisjes in het gras met een loepWij zijn Natuur- en Milieueducatie (NME) Beverwijk Heemskerk. Word vrijwilliger bij ons en bedenk samen met ons team tal van activiteiten, die we dan samen uitvoeren. Iedere maand is er een nieuw thema. Ontzettend leuk om te doen, dus aarzel niet en reageer!

NME organiseert in opdracht van de gemeenten Beverwijk en Heemskerk tal van lessen en activiteiten. Onze grootste doelgroep zijn kinderen (3-12 jaar).

Voor onze woensdagmiddag activiteiten op Kinderboerderij de Baak zoeken wij versterking in ons vrijwilligersteam. In de praktijk houdt het in dat je één ochtend in de maand samen komen met het team om te vergaderen. Je maakt samen een plan en voert dat twee weken later uit, tijdens de Baakbelevenis. Wij bieden een uitdagende plek in een leuk en kleinschalig team.

Op onze website www.nmebeverwijkheemskerk.nl en onze facebookpagina lees je ons voltallig programma. Interesse gewekt? Stuur snel je motivatiebrief per e-mail naar nme@odijmond.nl