Het Duistere Dierenrijk een tijdelijke gratis tentoonstelling

Gepubliceerd op 19 juli 2019

Het Duistere Dierenrijk (pdf, 587 kB) is een natuur educatieve tentoonstelling voor alle scholen, bso's en inwoners van Beverwijk en Heemskerk. Een leuk uitje dat je niet wilt missen.

Wilt u de tentoonstelling met uw klas bezoeken? Dan bent u welkom tussen 10 september en 8 oktober. Aanmelden is gemakkelijk via ons online formulier. Reserveer daarom snel een plekje.

Wilt u de tentoonstelling bezoeken met uw gezin? Dan hoeft u zich niet aan te melden. De tentoonstelling is van 10 september tot 8 oktober elke woensdag te bezoeken tussen 13.00 en 17. 00 uur. Tijdens de Kennemer Bloemendagen op zaterdag 14 en zondag 15 september kunt u de tentoonstelling bezoeken tussen 10.00 en 17.00 uur.

De tentoonstelling is te bezoeken in het buurtcentrum d'Evelaer in Heemskerk. Mis deze tijdelijke, unieke kans van NME niet. Tot dan!

Direct jouw klas aanmelden ►►