Voor fladderende vlinders bloemen planten

Gepubliceerd op 15 februari 2019

Armen uit de mouwen steken

Insectrijke beplanting is één van de oplossingen. Onze gloednieuwe bloembakken op kinderboerderij Dierendrop staan te wachten op een vlinderrijke aanplanting. Dit gaan we samen met de kinderen doen. Daarnaast mogen ze ook zelf bolletjes planten in potjes en krijgen dit mee naar huis. Natuurlijk wordt er ook een vlinder geknutseld. Heeft u al gezien dat de educatieve ruimte steeds meer vorm krijgt? Wij vullen dit extra aan met vlinders en posters.

Vlinders in de klas

Staat u voor de klas of op een BSO? En wilt u echte koolwitjes in de groep? Dit pakket kunt u kosteloos bestellen via NME Beverwijk of NME Heemskerk. U ontvangt een kweekpakket levend materiaal met 20 eitjes, 10 rupsen en 5 poppen. Leuk om te doen en onvergetelijk voor de kinderen! Voor meer informatie neemt u contact op NME Beverwijk & Heemskerk via nme@odijmond.nl.

Graag zien wij u woensdagmiddag 6 maart tussen 14.00 en 16.00 uur verschijnen op Kinderboerderij Dierendorp! Deelname is gratis en iedereen is welkom!