Creatief met hout voor volwassenen workshop

Gepubliceerd op 27 oktober 2021

Mis het niet: NME Beverwijk & Heemskerk organiseert een trendy workshop voor volwassenen in het Koetshuis te Heemskerk! De workshop is op dinsdag 9 november van 19.30-21.00 uur.

Creatief met hout, spijkers en draad

Met mooie natuurlijke materialen zet u een schitterend kunstwerk in elkaar. De workshop duurt ongeveer 90 minuten en dan heeft u een prachtig eindresultaat om thuis neer te zetten tijdens de donkere dagen van het najaar.

Kunstwerk mee naar huis

Onder leiding van Vivian Stam, leerkracht en oprichtster van Creavief zal u deze avond begeleiden en zorgen dat u met een kunstwerkje naar huis gaat.

Workshop voor volwassenen en deelname gratis

Deze workshop is specifiek voor volwassenen. Er zijn twaalf plaatsen beschikbaar en deelname is gratis. Graag vooraf aanmelden via www.nmebeverwijkheemskerk.nl/hout.

Ter plaatse vragen wij u rekening te houden met de onderlinge afstand en bij corona gerelateerde gezondheidsklachten verzoeken wij u uw aanmelding te annuleren.

NME Heemskerk natuur- en milieueducatie

NME Heemskerk organiseert activiteiten op het gebied van natuur- en milieueducatie in Heemskerk en omgeving. Voor meer informatie over ons aanbod kijkt u op www.nmebeverwijkheemskerk.nl of kunt u contact opnemen via nme@odijmond.nl.

Een hamer op een houten tafel