Doornroosje en rozen bij het Koetshuijs in Heemskerk!

Gepubliceerd op 28 juni 2021

Woensdagmiddag 7 juli verandert het Koetshuijs en de kasteeltuin in een sprookjesachtig geheel. Kom jij ook langs?

Sprookjeswandeling

NME zorgt dat er deze middag een sprookjesachtige wandeling uitgezet wordt door de kasteeltuin. In de rozentuin vertellen deskundigen over allerlei kenmerken van rozen en herleeft het sprookje wanneer je door de tuin loopt. De wandeling is te bezoeken tussen 14.00 uur en 15.45 uur. Deelname is gratis!

Zelf aan de slag

Na de tocht door de tuin kun jij bij Vivian van Creavief een mooie roos of een rozenschild knutselen. Dan ga je helemaal in stijl naar huis toe! En knutselen met uitzicht op het kasteel wie wil dat niet? Bezoekerscentrum het Koetshuijs is gevestigd aan de Tolweg 9a in Heemskerk.

Aanmelden

Aangezien de speurtocht buiten plaatsvindt is aanmelding vooraf niet noodzakelijk. Wel wordt u verzocht om zelf aan de 1,5 meter afstand te denken. Tevens vragen wij u de aanwijzingen van het personeel ter plaatse op te volgen om ieders veiligheid te waarborgen. Check vooraf: www.nmebeverwijkheemskerk.nl/ en let op aanvullende informatie op onze facebookpagina.