Doe mee met de NME-prijsvraag over Water

Gepubliceerd op 19 mei 2021

In plaats van de Baakbelevenis Water op 26 mei organiseert NME Beverwijk en Heemskerk een prijsvraag over dit thema. De Baakbelevenis gaat niet door in verband met de huidige maatregelen rondom corona.

Onderwaterkijker

NME heeft onlangs een onderwaterkijker besteld zoals je kunt zien op de foto. Supercool en wat een mooi apparaat om het onderwaterleven te bestuderen!

Oplossing: prijsvraag

Het is nu lastig om veel mensen op Kinderboerderij de Baak te ontvangen. Dus bedacht NME een oplossing: een prijsvraag.

De vraag die wij aan jou stellen: “Wat zie jij door de onderwaterkijker?”.

Knutsel of teken jouw oplossing en lever die in op Kinderboerderij de Baak. Inleveren kan tot 25 juni. Vergeet niet jouw naam en een telefoonnummer te vermelden!

Prijs

Wordt jouw inzending als beste gekozen? Dan win jij een excursie voor het hele gezin (maximaal 6 personen). Jullie maken dan als eerste gebruik van de onderwaterkijker! Het onderwaterleven in Park Westerhout kent straks voor jullie geen geheimen meer.

NME Beverwijk

NME Beverwijk organiseert activiteiten op het gebied van natuur- en milieueducatie in Beverwijk en omgeving. Voor meer informatie over ons aanbod kijkt u op www.nmebeverwijkheemskerk.nl of neemt u contact op via nme@odijmond.nl. Volg ons ook op Facebook!