Fotowandeling voor volwassenen op 30 september in het Noord-Hollands Duinreservaat

Gepubliceerd op 13 september 2017

Nog even en dan zijn de eerste paddenstoelen en herfstkleuren al zichtbaar. Ga mee op fotowandeling door de duinbossen van Heemskerk met Beverwijkse natuurfotograaf Ronald van Wijk. NME Heemskerk organiseert op 30 september van 10.00 tot 12.30 uur een afwisselende wandeling van 3 kilometer.

Fotografie

Tijdens de wandeling zal Ronald van Wijk tips geven over het fotograferen van planten, dieren, lichtinval en landschappen. Ook wordt er een aantal basisprincipes van het fotograferen besproken om nog betere foto’s te maken. Kennis van de eigen fotocamera is noodzakelijk. Begin- en eindpunt van de wandeling is de PWN parkeerplaats Geversduin-Berkenbos, aan de Beverwijkerstraatweg te Heemskerk. Omdat de wandeling over onverharde paden gaat, dient u goed ter been te zijn.

Aanmelden

Er zijn 15 plaatsen beschikbaar en deelname is gratis voor inwoners van Heemskerk en Beverwijk. Graag vooraf aanmelden via nme@odijmond.nl onder vermelding van uw naam en telefoonnummer. U ontvangt een bevestiging van deelname en aanvullende informatie. U dient zelf in het bezit te zijn van een duinkaart.